Tehnici de prospectare si relationare in vanzari

Desi reprezentantii de vanzari pot fi excelenti cunoscatori ai beneficiilor oferite de produsul sau serviciul promovat, stiind tehnici elaborate prin care sa isi convinga clientii, uneori uita ca maximizarea vanzarilor depinde de 2 factori relativ simpli: 

– Cum AJUNG la clientul meu, cum obtin prima întalnire?

– Cum RELATIONEZ cu clientul, pentru a crea punti de legatura în viitor ?

Cu ajutorul simularilor, a jocurilor de rol si aplicatiilor, acest modul intensiv, de 1.5 zile te invita sa descoperi care sunt cele mai eficiente tehnici de prospectare, cum functioneaza ele in prezent, unde gasesti noi clienti si, odata identificati, cum creezi un impact memorabil la prima vizita de vanzari.

Organizare: Programul are 1,5 zile consecutive, desfasurate in intervalul orar 9.00-15.00, respectiv 9.00-12.00

Investitie: 225 Euro (exclusiv TVA)

Cursul se organizeaza periodic, in functie de inscrierea a minim 10 participanti.

INSCRIE-TE  

TEMATICA

  • Ce e „vanzarea”?
  • Procesul vanzarii
  • Prospectarea pietei
  • Cum sa ajungi la prospecti
  • Cum sa obtii o întalnire – abordarea prospectilor
  • Planificarea si programarea vizitei de vanzare
  • Dezvoltarea raportului – relationarea si succesul în vanzari
Program de dezvoltare antreprenoriala pentru farmacistii proprietari    Este bine cunoscut faptul ca farmaciile in general, si farmaciile indepe...
Acest program intensiv, de 2 zile se adreseaza celor care au fost promovati sau urmeaza a fi promovati în curând, ajutandu-i sa constientizeze difer...
Traim si construim afaceri intr-o lume aflata in permanenta schimbare. Planificam pentru un viitor imprevizibil. Colaboram cu oameni pe care nu ii sti...
De la comunicare adaptata la profitabilitate si relatii pe termen lung cu furnizorii  Scopul general al programului: sa furnizeze instrumente de luc...
Să abordezi totul cu o minte deschisa și curiozitate este o atitudine extraordinară atunci când conduci o echipă, te confrunți cu provocările m...
“The conversation today is visual. If you want to be in the conversation, you need to be visual.” – Dan Roam, business consultant and graphic fa...
Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Concept Programul de „Neurostiinta Comunicarii” propune o abordare actuala si validata stiintific, ce integreaza ultimele descoperiri din neurosti...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Get the tools, break the rules and make a difference Avantajul competitiv impune ca liderii să fie permanent conectați la strategie, indiferent daca...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In doar 5 luni, iti antrenezi ...
Leadership 360 este singurul curs de leadership complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...