Strategia afacerii

Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter

Acest program intensiv, de 2 zile, se adreseaza managerilor de top, managerilor de departament si liderilor din companii locale sau multinationale, cu responsabilitati in elaborarea si/sau implementarea strategiei companiei. Metodele de lucru folosite imbina discutiile facilitate, pe echipe si in plen, cu analize complexe de studii de caz din diferite industrii. Procesul de invatare implica:

• Aplicarea conceptelor parcurse in exercitii practice;

• Analiza de caz si identificarea de posibile solutii;

• Impartasirea de experiente si bune practici;

• Exemple din diverse industrii

Valoarea adaugata a participarii in acest program consta in faptul ca, pornind de la conceptele discutate, vei putea trece la un plan concret de actiune in propria companie, deprinzand o metodologie de analiza si decizie moderna si utila. Aceste lucruri vor fi posibile prin experienta practica a expertilor EXEC-EDU care lucreaza in mod constant cu echipe manageriale. Ei au capacitatea de a transfera competente catre si intre participanti, prin moderarea si conducerea dezbaterilor.

Optional, ulterior participarii la curs, te invitam sa elaborezi SWOT-ul si schita strategică a companiei. Rezultatul acestor actiuni vor fi subiectul discutiilor asistate de catre expertii EXEC-EDU intr-o ora de consultanta oferita gratuit, dupa finalizarea cursului. Aceasta sesiune va fi derulata individual cu fiecare solicitant, pentru asigurarea confidentialitatii. Scopul acestui demers este de a crea un mecanism de analiza si decizie, pe care managementul companiei sa-l utilizeze ca baza de plecare pentru adaptarea permanenta a strategiei la contextul extern si intern al organizaţiei. Cursul va reprezenta in acest caz un suport cu aplicabilitate imediata in afacere. Pe baza strategiei identificate si a punctelor de imbunatatire, expertii EXEC-EDU pot concepe impreuna cu compania client programe personalizate, in functie de punctele de imbunatatire identificate.

Investitie: 395 Euro (exclusiv TVA)

Perioada de desfasurare: 12-13 februarie 2018

BENEFICII

Iti vei face strategia mai vizibila ca cea a rivalilor tai. Vei clarifica ce face (si ce NU face) compania ta.
Vei crea o viziune si o misiune clara, care mobilizeaza energiile din organizatie si te vor ajuta sa le transpui obiective SMART. Vei sti cum sa faci analize complexe de mediu.
Vei invata sa concurezi in medii extraordinar de dificile, creandu-ti oceanul albastru. Vei pune cu succes in practica strategia, prin elemente hard si soft.
Iti vei folosi talentul de lider in gestionarea schimbarii. Vei castiga o ora de consultanta gratuita, cu unul din expertii EXEC-EDU.
INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In doar 5 luni, iti antrenezi ...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

In interactiune cu expertii EXEC-EDU, vei aprofunda principalele concepte si metode de management strategic, absolut necesare pentru succesul unei companii pe exemple concrete din industrii reprezentative. Scopul este acela de a te deprinde sa analizezi structurat situatia companiei si sa adaptezi strategia de dezvoltare la contextul extern si intern al acesteia.

  • Explicitarea strategiei pentru mentinerea si cresterea avantajului competitiv; beneficiile si mecanismele managementului strategic ca proces.
  • Factorii externi care influenteaza strategia companiei, din care decurg oportunitatile si amenintarile companiei. Intelegerea perspectivei mediului din care fac parte, a mecanismelor concurentiale si a evolutiei acestora (Model PESTEL, Ciclul de viata al ramurii Model Porter, Factorii cheie de succes, Fortele conducatoare ale schimbarii)
  • Factorii interni pe verigile lantului de valoare si de costuri – resurse si competente care determina punctele forte si punctele de imbunatatit (slabe) din companie.
  • Importanta analizei SWOT pentru identificarea timpurie a punctelor forte, punctelor slabe, oportunitatilor si amenintarilor. Scopul companiei este sa maximizeze punctele tari si sa minimizeze punctele de imbunatatit si apoi sa se dezvolte, fructificand oportunitatile existente si evitand pericolele la care este expusa.
  • Intelegerea pasilor de parcurs pentru implementarea strategiilor elaborate (la nivel operational, organizational, financiar, etc.)
  • Identificarea simptomelor, provocarilor si problemelor in cazul schimbarii strategice.
TESTIMONIALE
Mara Gojgar, Managing Partner, Confident PR

Doua zile extrem de concentrate care ne-au pus fata in fata cu afacerea pe care o conducem, intr-o maniera obiectiva, directa, sincera si 360 de grade. Cu atat mai valoros a fost mixul de colegi in care am regasit, fiecare dintre noi, potentiali clienti/parteneri de la care am primit intrebari, plangeri, feedback referitor la astepari. Practic, mai mult decat o simulare, acest curs a pus lupa pe situatii foarte concrete de „real life”.   Doar cateva motive pentru care as recomanda acest curs unui antreprenor:     – grup compact de antreprenori si executivi din industrii variate si cu experiente diferite – teoria exemplificata direct pe situatiile de business ale cursantilor – cei doi traineri, Lavinia Rasca si Monica Minoiu, au avut un mod excelent de a gestiona sala si de a ne integra in discutii si o ampla capacitate de a ne intelege cadrul de business si de a ne oferi viziuni aplicabile – o programa complexa din care am putut evalua ce trebuie sa aprofundez in alte cursuri si totodata punctele forte – masa de pranz un pic prea buna:)

Florin Tricorache, Director General, Test Trading

Cursul a fost interesant, mi-a pus multe problem, m-am raportat cu compania mea la exemplele discutate. Voi pleca cu unele ganduri si hotarari pe care voi incerca sa le implementez. Uneori au fost discutii teoretice, dar pana la urma le-am raportat la realitatile noastre. Mi-am sistematizat si fixat/confirmat anumite idei si ganduri

Alina Grigore, MGSI, Key Account Manager

Consider ca un punct forte al cursului il reprezinta interactiunea cu participantii; implicarea lor in dezbaterea temelor discutate

Razvan Constantinescu, MGSI, Key Account Manager

Participarea la acest curs m-a ajutat sa vad “the big picture” in materie de business strategy!