Procesul de Negociere

De la comunicare adaptata la profitabilitate si relatii pe termen lung

 

Scopul general al programului: sa furnizeze instrumente de lucru legate de etapele pregatirii, derularii si concluzionarii unei negocieri interne sau externe, dar si elemente de finete in procesul de negociere (comunicare adaptata la comportamentul partenerilor, intelegerea si contracararea modelelor mentale, paradigmelor si perceptiilor, inteligenta emotionala, surmontarea posibilelor situatii de conflict, motivatia de a finaliza cu succes negocierea, orientarea catre rezultat si catre parteneriate de lunga durata)

Programul isi propune:
– Sa dezvolte aptitudinile de comunicare, prin adaptare la modele comportamentale, prin abordari “inteligente emotional”, prin pozitionarea corecta a participantilor fata de proces si indivizi;

– Sa transmita cele mai relevante concepte de negociere – structura si managementul unui proces de negociere, strategii, provocarile negocierilor multiculturale, negocierea contractuala, bariere mentale (orice poate sa negocieze? pretul este mereu relationat de cost si volum? negocierile aduc cele mai bune rezultate?)

– Sa dezvolte aptitudini de managementul conflictelor, prin recunoasterea modelelor mentale, a tiparelor comportamentale si a stilului particularizat de adaptare la acestea;

– Sa dezvolte tehnici de motivare in relaţia cu clientii interni si externi;

– Sa ii familiarizeze pe participanti cu abordarea unor clienti dificili, notiunea de client sau furnizor “captiv” si consecintele unei asemenea situatii;

 

BENEFICII

Expunerea propriilor opinii si invatarea prin exemple;

Construirea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii, partenerii, furnizorii, prin corecta abordare, motivare si implicare;

Cresterea increderii in propria lor abordare, cu exemplificarea efectelor pozitive si zonelor de dezvoltare;

INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

De la comunicare adaptata la profitabilitate si relatii pe termen lung   Scopul general al programului: sa furnizeze instrumente de lucru legate ...
Să abordezi totul cu o minte deschisa și curiozitate este o atitudine extraordinară atunci când conduci o echipă, te confrunți cu provocările m...
Aplica aici pentru BURSA! Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In d...
Leadership 360 este singurul curs de leadership complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes...
Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Concept Programul de „Neurostiinta Comunicarii” propune o abordare actuala si validata stiintific, ce integreaza ultimele descoperiri din neurosti...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Get the tools, break the rules and make a difference Avantajul competitiv impune ca liderii să fie permanent conectați la strategie, indiferent daca...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

Setarea asteptarilor, explicarea formatului de lucru

Cunoasterea partenerilor de discutie. Tipare de comportament si manifestarea acestora intr-un posibil conflict de negociere

Stimularea si motivarea partenerilor de negociere. Cenzura perceptiilor si a modelelor mentale. Inteligenta emotională si pozitionarea tranzactionala

Procesul de negociere intre strategic si operational. Structura procesului de negociere si elementele acestuia

Provocarile negocierii multiculturale

Finalizarea contractuala a negocierii