Personal Branding

Atunci cand descoperi ce ai valoros de oferit si comunici acest lucru angajatorilor sau clientilor devii un must-have si iti asiguri nu doar un loc de munca, ci o cariera de succes, orice semnifica aceasta pentru tine: o pozitie de prestigiu, recunoastere publica, venituri bune, clienti numerosi, sentimentul contributiei pozitive in viata celorlalti etc.

 

Obiectivul cursului

Cum sa atingi succesul deplin in cariera folosindu-ti puterea Brandului Personal?

Aceasta este intrebarea la care raspunde acest curs. Cele 4 module care compun cursul  te vor ajuta sa descoperi acel brand personal castigator si cum sa il comunici eficient.

Metoda Shero folosita in cadrul acestui curs, nu iși propune sa construiasca brand-uri, ci sa le dezvaluie, ingredientele principale fiind autenticitatea și adevarata valoare personala. 

 

Cui se adreseaza

Cursul de Personal Branding se adreseaza profesionistilor care isi doresc sa avanseze mai rapid in cariera sau sa isi creasca afacerea mai repede fructificandu-si resursele unice.

Credem ca exista anumite categorii profesionale pentru care un brand personal puternic este vital pentru succes: consultanti, arhitecti, medici, avocati, terapeuti, designeri sau brokeri, antreprenori al caror nume este strans legat de afacerea lor, persoane din mediul politic, artisti si profesionisti din media si entertainment, middle managerii din corporatii care se pregatesc sa faca trecerea la pozitii de top management, C level Managers care isi doresc sa isi fructifice brand-ul personal pentru a creste vizibilitatea si rezultatele companiei.

 

Pret: 395 EUR (exclusiv TVA)

 

 

BENEFICII

Valoare adaugata: oamenii platesc cu pana la 70-100% mai mult pentru un brand. Brandul personal iti da posiblitatea sa te diferentiezi astfel incat tu sa fii prima alegere; Putere de negociere si contracte mai profitabile: o perla in vitrina la Tiffany are un pret mai ridicat decat o perla la piata de perle din Beijing;
Influenta: aduci cu tine prestigiul si influentezi proiectele la care participi/cauzele pe care le sustii; Independenta si controlul carierei: iti alegi mai usor clientii/angajatorii;
Continuitate pe timp de criza: brand-urile importante sunt cele care rezista in vremuri de criza; Nivel ridicat de constienta de sine: lucrul intens cu obiectivele, valorile si pasiunile tale iti va imbunatati viziunea asupra vietii si iti va aduce claritate asupra domeniilor in care poti face diferenta, facand lucrurile de care esti pasionat;
INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In doar 5 luni, iti antrenezi ...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

The course will cover the main stages of Shero personal branding process: unveilingharmonization, distribution and is structured in four workshops of 4 hours each, following the below agenda:

Workshop 1
The map towards Personal Mega-Brand Status
Personal Branding fundamentals (I)
Personal Branding fundamentals (II)
External perception of personal brand
Workshop 2
The unique competitive advantage
Audience & Competition
How to align the environment components to your personal brand
Personal Brand Manifesto

Workshop 3
Key messages

Themes and communication channels (online and offline)
Harta influentatorilor
Workshop 4
100 days plan: networking and successful relationships
Media training: local media environment, interview simulations, do’s & dont’s
Preparation of annual communication plan