Merchandising
Ca urmare a participarii la acest program, reprezentantii sectorului retail vor avea potentialul de a genera valoare pentru propria organizatie, prin crearea unei experiente de cumparare atractive pentru clienti.
Obiectivele programului
1) clarificarea rolului si importantei merchandisingului;
2) identificarea si aplicarea principiilor de baza din merchandising;
3) dezvoltarea capacitatii de evaluare a performantei in merchandising;
4) explorarea oportunitatilor de inovare in merchandising si retailing.
Cui se adreseaza
Programul se adreseaza celor din sectorul retail, care sunt interesati sa identifice modalitati de crestere a performantei solutiilor de merchandising proprii
Cazuistica utilizata
Se vor utiliza exemple referitoare la diferite produse/marci din piata romaneasca si cea internationala. Programul include o sesiune de observare pe teren a solutiilor de merchandising aplicate de diferitele marci de bunuri de consum in hipermagazine/supermagazine din Bucuresti. Observarea pe teren se va realiza in echipe de 2-3 participanti in magazine diferite, intre cele doua zile de curs, si va fi urmata de o sesiune de debriefing la sediul EXEC-EDU.
Investitie: 375 Euro (exclusiv TVA)
Perioada de desfasurare: 28-29 iunie 2017, orele 9.00-16.00. La acestea se adauga intervalul de timp necesar echipelor de participanti pentru a efectua sesiunea de observare pe teren.


TEMATICA
Modulul 1: Introducere in merchandising
• Ce este merchandisingul?
• De ce este important merchandisingul?
• Muatii in privinta rolului indeplinit de merchandiser
• Merchandising focalizat pe comportamentul consumatorului
Modulul 2: Proiectarea magazinului
• Obiectivele (re)proiectarii magazinului
• Tipuri de layout, amplasarea raioanelor in magazin
• Zonele cheie din magazin, polii de atractie
• Sensul de circulatie a clientilor
Modulul 3: Merchandising vizual
• Tehnici de prezentare/implantare a produselor in magazin
• Vitrinele in merchandising
Modulul 4: Indicatori in merchandising
• Tipuri de indicatori de performanta in merchandising
Modulul 5: Sesiune de debriefing
• Sesiune bazata pe rezultatele observarii pe teren efectuate de grupele de participanti la program
Modulul 6: Perspective inovative in retailing si merchandising
• Crearea unei experiente de cumparare atractive in spatiul comercial
• Merchandising si marketing senzorial, neuromarketing