Merchandising

Ca urmare a participarii la acest program, reprezentantii sectorului retail vor avea potentialul de a genera valoare pentru propria organizatie, prin crearea unei experiente de cumparare atractive pentru clienti.

 

Obiectivele programului 

1) clarificarea rolului si importantei merchandisingului;

2) identificarea si aplicarea principiilor de baza din merchandising;

3) dezvoltarea capacitatii de evaluare a performantei in merchandising;

4) explorarea oportunitatilor de inovare in merchandising si retailing.

 

Cui se adreseaza

Programul se adreseaza celor din sectorul retail, care sunt interesati sa identifice modalitati de crestere a performantei solutiilor de merchandising proprii

 

Cazuistica utilizata

Se vor utiliza exemple referitoare la diferite produse/marci din piata romaneasca si cea internationala. Programul include o sesiune de observare pe teren a solutiilor de merchandising aplicate de diferitele marci de bunuri de consum in hipermagazine/supermagazine din Bucuresti. Observarea pe teren se va realiza in echipe de 2-3 participanti in magazine diferite, intre cele doua zile de curs, si va fi urmata de o sesiune de debriefing la sediul EXEC-EDU.

 

Investitie: 375 Euro (exclusiv TVA)

Perioada de desfasurare: 28-29 iunie 2017, orele 9.00-16.00. La acestea se adauga intervalul de timp necesar echipelor de participanti pentru a efectua sesiunea de observare pe teren.

INSCRIE-TE  

TEMATICA

Modulul 1: Introducere in merchandising

• Ce este merchandisingul?

• De ce este important merchandisingul?

• Muatii in privinta rolului indeplinit de merchandiser

• Merchandising focalizat pe comportamentul consumatorului

Modulul 2: Proiectarea magazinului

• Obiectivele (re)proiectarii magazinului

• Tipuri de layout, amplasarea raioanelor in magazin

• Zonele cheie din magazin, polii de atractie

• Sensul de circulatie a clientilor

Modulul 3: Merchandising vizual

• Tehnici de prezentare/implantare a produselor in magazin

• Vitrinele in merchandising

Modulul 4: Indicatori in merchandising

• Tipuri de indicatori de performanta in merchandising

Modulul 5: Sesiune de debriefing

• Sesiune bazata pe rezultatele observarii pe teren efectuate de grupele de participanti la program

Modulul 6: Perspective inovative in retailing si merchandising

• Crearea unei experiente de cumparare atractive in spatiul comercial

• Merchandising si marketing senzorial, neuromarketing

Program de dezvoltare antreprenoriala pentru farmacistii proprietari    Este bine cunoscut faptul ca farmaciile in general, si farmaciile indepe...
Acest program intensiv, de 2 zile se adreseaza celor care au fost promovati sau urmeaza a fi promovati în curând, ajutandu-i sa constientizeze difer...
Traim si construim afaceri intr-o lume aflata in permanenta schimbare. Planificam pentru un viitor imprevizibil. Colaboram cu oameni pe care nu ii sti...
De la comunicare adaptata la profitabilitate si relatii pe termen lung cu furnizorii  Scopul general al programului: sa furnizeze instrumente de luc...
Să abordezi totul cu o minte deschisa și curiozitate este o atitudine extraordinară atunci când conduci o echipă, te confrunți cu provocările m...
“The conversation today is visual. If you want to be in the conversation, you need to be visual.” – Dan Roam, business consultant and graphic fa...
Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Concept Programul de „Neurostiinta Comunicarii” propune o abordare actuala si validata stiintific, ce integreaza ultimele descoperiri din neurosti...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Get the tools, break the rules and make a difference Avantajul competitiv impune ca liderii să fie permanent conectați la strategie, indiferent daca...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In doar 5 luni, iti antrenezi ...
Leadership 360 este singurul curs de leadership complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...