Merchandising

Ca urmare a participarii la acest program, reprezentantii sectorului retail vor avea potentialul de a genera valoare pentru propria organizatie, prin crearea unei experiente de cumparare atractive pentru clienti.

 

Obiectivele programului 

1) clarificarea rolului si importantei merchandisingului;

2) identificarea si aplicarea principiilor de baza din merchandising;

3) dezvoltarea capacitatii de evaluare a performantei in merchandising;

4) explorarea oportunitatilor de inovare in merchandising si retailing.

 

Cui se adreseaza

Programul se adreseaza celor din sectorul retail, care sunt interesati sa identifice modalitati de crestere a performantei solutiilor de merchandising proprii

 

Cazuistica utilizata

Se vor utiliza exemple referitoare la diferite produse/marci din piata romaneasca si cea internationala. Programul include o sesiune de observare pe teren a solutiilor de merchandising aplicate de diferitele marci de bunuri de consum in hipermagazine/supermagazine din Bucuresti. Observarea pe teren se va realiza in echipe de 2-3 participanti in magazine diferite, intre cele doua zile de curs, si va fi urmata de o sesiune de debriefing la sediul EXEC-EDU.

 

Investitie: 375 Euro (exclusiv TVA)

Perioada de desfasurare: 28-29 iunie 2017, orele 9.00-16.00. La acestea se adauga intervalul de timp necesar echipelor de participanti pentru a efectua sesiunea de observare pe teren.

INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Excelenta in management este singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In...
Leadership 360 este singurul program complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes, printr-o s...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

Modulul 1: Introducere in merchandising

• Ce este merchandisingul?

• De ce este important merchandisingul?

• Muatii in privinta rolului indeplinit de merchandiser

• Merchandising focalizat pe comportamentul consumatorului

Modulul 2: Proiectarea magazinului

• Obiectivele (re)proiectarii magazinului

• Tipuri de layout, amplasarea raioanelor in magazin

• Zonele cheie din magazin, polii de atractie

• Sensul de circulatie a clientilor

Modulul 3: Merchandising vizual

• Tehnici de prezentare/implantare a produselor in magazin

• Vitrinele in merchandising

Modulul 4: Indicatori in merchandising

• Tipuri de indicatori de performanta in merchandising

Modulul 5: Sesiune de debriefing

• Sesiune bazata pe rezultatele observarii pe teren efectuate de grupele de participanti la program

Modulul 6: Perspective inovative in retailing si merchandising

• Crearea unei experiente de cumparare atractive in spatiul comercial

• Merchandising si marketing senzorial, neuromarketing