Simularea BrandPRO® | Marketing si pozitionare de brand

In cadrul acestui program intensiv, de 1 zi, vei dezbate exemple de bune practici de marketing si vei experimenta care sunt efectele propriilor idei si decizii creative, fara sa investesti sume fabuloase din bugetul de marketing al companiei.

Pentru prima data in Romania, vei avea acces la BrandPRO® – cea mai recenta simulare creata de StratX, unul dintre cei mai importanti dezvoltatori de simulari de business pe plan mondial.

 

Cui se adreseaza

Programul este util tuturor celor care vor sa dobandeasca abilitati de proiectare a strategiilor de marketing si pozitionare capabile sa genereze succes in piete concurentiale.

Cursul este in special recomandat managerilor si profesionistilor de marketing si branding din:

– companii cu profil de productie
– firme de retail/distribuitori cu marci proprii
– agentii de publicitate implicate in (re)pozitionarea de brand pentru firmele cliente
– orice alte organizatii care gestioneaza un portofoliu de branduri

 

Organizare: 13 februarie 2016, in intervalul orar 9.00-16.30

Investitie: 180 Euro (exclusiv TVA). Tariful include participarea la curs si acces la licenta BrandPRO®

 

Principalele avantaje ale programului constau in crearea sau imbunatatirea urmatoarelor abilitati:

• analiza pietei si interpretarea principalilor indicatori ai studiilor de piata;
• proiectarea si implementarea strategiilor de pozitionare de brand si mix de marketing;
• evaluarea efectelor aplicarii propriilor optiuni strategice in competitia cu alte companii.

Programul ofera participantilor urmatoarele beneficii:
• cresterea eficacitatii viitoarelor proiecte de marketing;
• potentialul sporit de creare de valoare pentru companie si consumatori.

 

Cerinte:

Cunoasterea termenilor de marketing in limba engleza este un atu in cadrul procesului de simulare.
Pentru accesarea platformei online, este necesar ca fiecare participant sa aiba un notebook / o tableta pe care sa fie instalat unul dintre urmatoarele sisteme: Windows, Mac OS, iOS, Android, Linux etc. Browser-ul de Internet poate fi: Firefox, Internet Explorer, Safari, Chrome etc.

BENEFICII

Aptitudinea de a adopta decizii orientate spre piata, pentru indeplinirea unor obiective de marketing si financiare precise. Capacitatea de a corela si integra diferitele decizii de mix de marketing in raport cu pozitionarea dorita la nivelul segmentelor de piata vizate.
Abilitatea de a comunica si colabora cu alti membri ai echipei, pentru administrarea resurselor limitate, pentru cresterea competitivitatii companiei si maximizarea rezultatelor obtinute.
INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In doar 5 luni, iti antrenezi ...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

Exemple de bune practici de marketing

• Segmentarea pietei si strategiile de tintire
• Strategiile de pozitionare de brand
• Strategiile de mix de marketing: produs, pret, distributie si comunicare

Simularea BrandPRO

• Prezentarea simularii, a instrumentelor si a regulilor operationale
• Adoptarea deciziilor de marketing pentru portofoliul de marci al companiei
• Analiza rezultatelor simularii obtinute de fiecare echipa

Metode interactive

Experienta de invatare este interactiva si se bazeaza pe dezbaterea unor situatii practice de marketing.

Programul se fundamenteaza pe urmatoarele doua metode:

a) prezentarea si dezbaterea unor studii de caz / exemple din practica de marketing referitoare la alegerea segmentelor tinta, pozitionarea si marketingul de brand;
b) simularea BrandPRO, care faciliteaza testarea efectelor strategiilor si deciziilor de marketing elaborate de membrii echipelor de participanti, pentru doua marci de echipament electronic, destinate unor segmente de consumatori cu astetari si comportamente de cumparare bine definite.

In cadrul celor cinci runde de simulare, fiecare echipa va analiza informatiile detaliate privind situatia financiara si de marketing a companiei sale si va stabili orientarea strategica pentru urmatoarea perioada de simulare.