Marketing-ul: Moft sau Necesitate? (Curs de marketing 4 non-marketing)

In zilele noastre, oamenii sunt bombardati cu zeci de mii de mesaje in fiecare zi, iar produsul pe care il vindem concureaza pentru atentia oamenilor cu mii de categorii sau produse similare.  Firesc, apare intrebarea: ce trebuie sa facem pentru a avea succes cu clientii potentiali? Cum ii atragem pentru ca ei sa aleaga produsul pe care il oferim? Oare chiar putem creste afacerea, profitabil, investind in marketing?

Raspunsul este, fara ezitare, DA. Marketing-ul bine integrat in afacere este singura modalitate prin care numarul de clienti atrasi poate creste luna de luna, an de an. Toate companiile mari din lume inteleg valoarea adusa de marketing si o integreaza in ADN-ul afacerii. Companiile din top 100 global, precum Apple, Nike, etc. inteleg ca BRAND-ul reprezinta peste 20% din valoarea lor la bursa. In absenta unui BRAND relevant ancorat in perceptia publicului tinta, prin stiinta marketing-ului, orice afacere poate sa dispara peste noapte.

 Cui se adreseaza acest program?

“Marketing-ul: moft sau necesitate?” se adreseaza antreprenorilor si managerilor (non-marketing: HR, Finante, Vanzari, IT, Achizitii, Logistica, etc) ce vor sa inteleaga mai bine cum sa aduca valoare afacerii cu ajutorul activitatilor de marketing si printr-o buna colaborare cu oamenii de marketing.

Obiectivul programului “Marketing-ul: moft sau necesitate?” este de a transforma fiecare participant intr-un profesionist ce intelege cum sa sprijine cresterea afacerii prin strategii si actiuni coerente de marketing. Prin descifrarea conceptelor de marketing, prin exercitii aplicate, prin exemple reale, fiecare participant va deveni un profesionist pregatit sa atraga mai multa valoare prin marketing.

 

BENEFICII

Pre-training (chestionar + identificarea unei dileme de rezolvat in training);

In training: format interactiv, concepte teoretice, studii de caz, role play si alte jocuri aplicate, rezolvarea dilemei initiale;

Materiale de training: dictionar de marketing, brosura, jurnal personal;

 

 

 

Investitie: 375 Eur + TVA

Perioada de desfasurare: 24-25 octombrie 2018

INSCRIE-TE  

TEMATICA

Marketing – Sursa de venit sau cheltuiala?

Demistificarea conceptelor de marketing: analiza pietei, segmentare, public tinta, targetare, pozitionare si diferentiere, brand equity, beneficiu de brand, ecuatie valorica a brand-ului, brand KPIs, ATL/ BTL, media, DTC, digital, plan de marketing, etc.

Omul de marketing – coechipier sau adversar? Cum lucram eficient cu omul de marketing? Cum transformam dificultatile de colaborare in oportunitati? Cum identificam si valorificam competentele?

Marketing pentru mine: cum pot folosi principiile de marketing in job-ul si in viata mea? Ce trebuie sa stiu ca si consumator de marketing?

Anecdote si Povesti nemuritoare despre marketing (case studies, Cannes stories, etc)

Traim si construim afaceri intr-o lume aflata in permanenta schimbare. Planificam pentru un viitor imprevizibil. Colaboram cu oameni pe care nu ii sti...
De la comunicare adaptata la profitabilitate si relatii pe termen lung cu furnizorii  Scopul general al programului: sa furnizeze instrumente de luc...
Să abordezi totul cu o minte deschisa și curiozitate este o atitudine extraordinară atunci când conduci o echipă, te confrunți cu provocările m...
“The conversation today is visual. If you want to be in the conversation, you need to be visual.” – Dan Roam, business consultant and graphic fa...
Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Concept Programul de „Neurostiinta Comunicarii” propune o abordare actuala si validata stiintific, ce integreaza ultimele descoperiri din neurosti...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Get the tools, break the rules and make a difference Avantajul competitiv impune ca liderii să fie permanent conectați la strategie, indiferent daca...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In doar 5 luni, iti antrenezi ...
Leadership 360 este singurul curs de leadership complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...