Marketing B2B

Acest modul de 3 saptamani trateaza ultimele evolutii inregistrate in marketingul B2B, focalizandu-se asupra pietei complexe a clientilor organizationali.

Vei intelege principalele diferente dintre marketingul B2B si marketingul B2C (business-to-consumer). Identificand cele mai bune practici din marketing-ul B2B cu ajutorul studiilor de caz, vei fi mai eficient in procesele de marketing in care esti implicat la locul de munca.

 

Organizare: Programul are trei zile, organizate odata pe saptamana si desfasurate in intervalul orar 9.00-15.00.

Investitie: 490 Euro (exclusiv TVA)

Cursul se organizeaza periodic, in functie de inscrierea a minim 10 participanti.

INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Excelenta in management este singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In...
Leadership 360 este singurul program complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes, printr-o s...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...