Managementul operatiunilor

Participand la acest program complex, de 8 saptamani, vei acumula cunostinte si vei aprofunda cele mai utile tehnici de managementul operatiunilor. Vei invata sa sesizezi oportunitatile si sa le exploatezi inaintea concurentilor. De asemenea, vei deprinde talentul de a transforma cunostintele dobandite in avantaj competitiv pentru compania ta, intr-o zona extrem de importanta a activitatii.

 

Cui se adreseaza

Cursul se adreseaza managerilor de top sau de mijloc din lantul valoric (achizitii, productie, logistica, customer care), care detin experienta de peste 3 ani in operatiuni in domenii productive sau de furnizare de servicii si isi doresc sa inteleaga in profunzime procesele si afacerea dintr-o perspectiva operationala.

Cursul se adreseaza in aceeasi masura si antreprenorilor care doresc sa cunoasca modul in care activitatea operationala este ancorata in strategia companiei, sa dobandeasca instrumentele tehnice de analiza si decizie in zona operationala.

Cursul imbina armonios aspectele conceptele si metodele, esentiale pentru managementul operatiunilor cu pragmatismul studiilor de caz, a atelierelor de lucru si mai ales ofera sansa interactiunii cu manageri care se confrunta cu provocari similare, in incercarea de a gasi solutii noi si inovative de organizare si re-organizare a activitatii si de asumare a celor mai bune decizii intr-un context economic extrem de provocator.

 

Investitie: 690 Euro (exclusiv TVA)

 

Perioada de desfasurare: 28 martie – 16 mai 2017 – opt intalniri saptamanale, marti dupa-amiaza intre orele 17.00-19.45

 

La finalul acestui program, participantii vor intelege:

BENEFICII

Ce sunt operatiunile? Care este distinctia majora intre operativ, rutina zilnica si operational?
Ce este managementul operatiunilor si ce este managementul de proces
Care sunt cauzele competitivitatii scazute;
De ce se acorda importanta strategica proiectarii produselor si serviciilor noi;
Care este esenta ciclului de viata a produselor si serviciilor
Cum se realizeaza o prognoza corecta prin abordari cantitative si calitative
Aplicabilitatea practica a managementului calitatii
Activitatile operationale asociate supply chain, sistemele diferite de gestionare a acestora si impactul asupra organizatiilor
Structura si costurile asociate unui sistem de management al stocurilor
Esenta procesului de re-engineering cu beneficii si bariere organizationale
Elemente esentiale din sistemul JIT in contextul operatiunilor de tip lean
INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Excelenta in management este singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In...
Leadership 360 este singurul program complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes, printr-o s...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

  1. Competitiveness, strategy and productivity
  2. Services and products design
  3. Quality management and control
  4. Supply chain management
  5. Re-engineering
  6. Lean operations and JIT as philosophy and business practice
  7. Simulation – case study