Managementul fortei de vanzare

Abilitati dezvoltate
In cadrul acestui program, fiecare participant are posibilitatea sa isi imbunatateasca abilitatile de a:
• corela functia de vanzari si cea de marketing a organizatiei
• proiecta cea mai adecvata structura a fortei de vanzari
• aloca in mod fundamentat efortul de vanzari al organizatei
• selecta personalul corespunzator pentru pozitiile din cadrul fortei de vanzari
• alege cel mai eficace mix de mijloace de motivare a membrilor fortei de vanzari
• utiliza metode şi instrumente potrivite pentru evaluarea eficacitatii şi performantelor individuale şi ale echipei.

 

Cui se adreseaza

Programul este destinat managerilor situati la diferitele niveluri decizionale ale fortei de vanzari (directori de vanzari, manageri de vanzari, manageri de zona, superviseri etc.), care doresc sa imbunatateasca eficacitatea si eficienta activitatii atat la nivelul intregii echipe, cat si la nivel individual.

 

Organizare: Programul are doua zile consecutive, desfasurate in intervalul orar 9.00-15.00.

Investitie: 375 Euro (exclusiv TVA)

Cursul se organizeaza periodic, in functie de inscrierea a minim 10 participanti.

 

INSCRIE-TE  

TEMATICA

Modulul 1: Rolul strategic al functiei de vanzari
• Nivelurile strategice organizationale si functia de vanzari
• Particularitati ale comportamentului cumparatorului organizational
• Coordonatele majore ale strategiei de vanzari

Modulul 2: Structura fortei de vanzari
• Tipuri de structuri organizatorice ale fortei de vanzari
• Analiza comparativa a punctelor forte si a limitelor diferitelor structuri
• Alocarea efortului de vanzare

Modulul 3: Recrutarea si selecția forței de vanzari
• Importanta recrutarii si selectiei
• Etapele procesului de recrutare şi selectie
• Fisa postului

Modulul 4: Motivarea si recompensarea fortei de vanzari
• Sisteme de motivare şi recompensare
• Compensare financiara
• Compensare nefinanciara

Modulul 5: Evaluarea eficacitatii si performantei fortei de vanzari
• Auditul organizatiei de vanzari

 

• Benchmarking
• Metode de evaluare

Modulul 6: Evaluarea performantelor membrilor fortei de vanzari
• Scopul evaluarilor
• Modalitati de evaluare
• Satisfactia membrilor fortei de vanzari, referitoare la activitatea desfaşurata

Cazuistica utilizata
Se vor utiliza mini-cazuri pe teme de management al fortei de vanzari.

TESTIMONIALE
Ana Solovastru, Sales Manager, TradeAds Interactive

Insightful, thought provoking, educational!

Iulia Andrei, Reprezentant vanzari, Total Commercial Management

Este un curs ok, care poate avea multe aplicatii practice, cu rol de imbunatatire a intregii activitati dintr-o companie. Citat: „Daca viata nu-ti zambeste, Gadil-o”

Natalia Ursu, Director vanzari, Machteam Soft

Un curs foarte bine structurat si adaptat pe cultura organizationala a fiecarui participant. Mi-a placut faptul ca la inceput s-au trasat nevoile fiecarui participant/asteptarile de la curs si s-a urmarit pe parcurs raspunsul la ele.

Traim si construim afaceri intr-o lume aflata in permanenta schimbare. Planificam pentru un viitor imprevizibil. Colaboram cu oameni pe care nu ii sti...
De la comunicare adaptata la profitabilitate si relatii pe termen lung cu furnizorii  Scopul general al programului: sa furnizeze instrumente de luc...
Să abordezi totul cu o minte deschisa și curiozitate este o atitudine extraordinară atunci când conduci o echipă, te confrunți cu provocările m...
“The conversation today is visual. If you want to be in the conversation, you need to be visual.” – Dan Roam, business consultant and graphic fa...
Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Concept Programul de „Neurostiinta Comunicarii” propune o abordare actuala si validata stiintific, ce integreaza ultimele descoperiri din neurosti...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Get the tools, break the rules and make a difference Avantajul competitiv impune ca liderii să fie permanent conectați la strategie, indiferent daca...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In doar 5 luni, iti antrenezi ...
Leadership 360 este singurul curs de leadership complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...