Managementul timpului

Prezentare

Printr-o gama larga de tehnici si instrumente aparent simple, dar foarte eficiente, acest curs de 1,5 zile ofera participantilor abilitatile necesare de a gestiona timpul si capacitatea proprie de planificare si prioritizare.

Simptome

  • Multitasking
  • Senzatia ca nu reusesc sa duc la bun sfarsit o activitate
  • Lipsa de concentrare
  • Dificultatea de a prioritiza
  • Depasirea termenelor
  • Stres

Obiective:

  • Identificarea motivului pentru care apar problemele de gestionare a timpului
  • Imbunatatirea abilitatii de a planifica si prioritiza
  • Constientizarea importantei stabilirii de obiective clare
  • Minimizarea timpului irosit si a distragerii atentiei la birou
  • Evitarea deturnarii de la prioritatile initiale
  • Dobandirea unor tehnici practice de a gestiona evenimentele neasteptate care “fura” timp pe parcursul unei zile
  • Dobandirea de tehnici practice, asertive, de a spune “NU” la solicitari de tipul “ACUM”

Organizare: Programul are doua zile consecutive, desfasurate in intervalul orar 9.00-15.00, respectiv 9.00-12.00.

Investitie: 225 Euro (exclusiv TVA)

Cursul se organizeaza periodic, in functie de inscrierea a minim 10 participanti.

BENEFICII

Concentrare crescuta asupra activitatilor prioritare. Capacitatea de organizare a timpului prin focalizarea asupra obiectivelor stabilite.
Productivitate crescuta. Reducerea stresului si, la nivel de companie, un climat de lucru placut.
INSCRIE-TE  

TEMATICA

  1. De ce e necesar managementul timpului
  2. Managementul necorespunzator al timpului – simptome
  3. 5 pasi pentru mai buna gestionare a timpului
  4. Obiective > Activitati > Succese
  • Obiective – de ce sunt necesare ?
  • Cand spunem „nu” ? Tehnici de comunicare asertiva care cresc productivitatea
  • De la obiective la activitati
  • De la obiective la timp si…cost
  1. Cunoastere. Relatii
  2. Stabilirea prioritatilor. Analiza utilizarii timpului – Matricea important / urgent
  3. Dusmani in managementul timpului
  • Amanarea
  • Supraincarcarea
  • Drumurile dezorganizate sau inutile
  • E-mailul si rapoartele
  • Sedintele inutile sau prost organizate
  • Intreruperile inutile si fragmentarea timpului
  • Problemele altora – sefi, subalterni
  1. Cum folosim bine timpul la serviciu
  2. Cum ne refacem energia
  3. Managementul timpului si al sarcinilor prin Microsoft Outlook

Utilizarea functiilor Microsoft Outlook, pentru o mai buna organizare/eficientizare a timpului de lucru. E-mail, calendar de activitati si meeting management sunt doar cateva dintre activitatile din Microsoft Outlook care pot deveni instrumente de baza de comunicare. La finalul zilei, participantii isi vor administra mai bine agenda, proiectele si responsabilitatile.

Program de dezvoltare antreprenoriala pentru farmacistii proprietari    Este bine cunoscut faptul ca farmaciile in general, si farmaciile indepe...
Acest program intensiv, de 2 zile se adreseaza celor care au fost promovati sau urmeaza a fi promovati în curând, ajutandu-i sa constientizeze difer...
Traim si construim afaceri intr-o lume aflata in permanenta schimbare. Planificam pentru un viitor imprevizibil. Colaboram cu oameni pe care nu ii sti...
De la comunicare adaptata la profitabilitate si relatii pe termen lung cu furnizorii  Scopul general al programului: sa furnizeze instrumente de luc...
Să abordezi totul cu o minte deschisa și curiozitate este o atitudine extraordinară atunci când conduci o echipă, te confrunți cu provocările m...
“The conversation today is visual. If you want to be in the conversation, you need to be visual.” – Dan Roam, business consultant and graphic fa...
Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Concept Programul de „Neurostiinta Comunicarii” propune o abordare actuala si validata stiintific, ce integreaza ultimele descoperiri din neurosti...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Get the tools, break the rules and make a difference Avantajul competitiv impune ca liderii să fie permanent conectați la strategie, indiferent daca...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In doar 5 luni, iti antrenezi ...
Leadership 360 este singurul curs de leadership complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...