Managementul conflictelor

Prezentare

Acest workshop de 1 zi isi propune sa ofere informatii substantiale cursantilor cu privire la modalitatile cele mai eficiente de abordare a clientilor interni (colegi, manageri) si externi (clienti, furnizori), pentru surmotarea unor posibile situatii de conflict.

 

Obiective

Cursul isi propune:

  • sa dezvolte aptitudinile de management al conflictului, inclusiv identificarea surselor de conflict, tiparelor de conflict si modalitatilor de a gestiona conflictul.
  • sa creeze abilitati de recunoastere a modelelor mentale si a tiparelor comportamentale la conflict si a stilului particularizat de adaptare la acestea.
  • sa faciliteze participantilor utilizarea informatiilor despre tiparele comportamentale pentru a motiva interlocutorii.
  • sa dezvolte aptitudinile de motivare ale participantilor vis a vis de clientii interni, colegi, subordonati.
INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Excelenta in management este singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In...
Leadership 360 este singurul program complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes, printr-o s...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

  1. Setarea asteptarilor si a scopului evenimentului, explicarea formatului de lucru
  • De ce un curs de managementul conflictului?
  • Care sunt obiectivele individuale ? Ce ofera cursul?
  • Care este formatul de lucru?

 

  1. Cum imi pot cunoaste partenerii de discutie? Tiparele de comportament si manifestarea acestora in conflict
  • Tipare de comportament –“baiat bun”, “analitic”, “dominant”, “expresiv”
  • Tipologii comportamentale – coleric, sangvin, flegmatic, melancolic
  • Cum sa intuiesc tiparul si sa folosesc cunoasterea in interesul dezvoltarii unei relatii?
  • Este suficient sa cunosc sau sa “ma cunosc” de asemenea?
  • Modelele mentale si Gandirea « optimala » (definirea problemei, duratei de actiune, explorarea optiunilor, eliminarea optiunilor nerealiste, examinarea consecintelor fiecarei decizii, sortarea solutiilot, alegerea solutiei optime)

 

  1. Cum imi pot “conduce” partenerii de discutie? Managementul conflictului
  • Sursele conflictului
  • Sentimente legate de conflict si comportamentele legate de conflict (rosu, albastru, verde, hub)
  • Tipologiile Jung si aversivitatea sau apetenta la conflict
  • Conflict constructiv sau distructiv
  • Spirala conflictuala, strategiile de management al conflictului
  • Cum sa aplici stiluri interpersonale de management al conflictului (colaborare, evitare, competitie/fortare, acomodare)?