Finante pentru forta de vanzari

Activitatea financiara si cea de vanzari au fost adesea vazute ca doua functiuni distincte, fara colaborare directa. Cu toate acestea, echipa de vanzari are nevoie de expertiza financiara de baza pentru a avea succes pe termen lung si a putea corela activitatea sa cu obiectivele strategice ale companiei. Intelegerea unor indicatori financiari importanti si a altor principii cheie de finante este esentiala atat in relatia cu clientii si potentialii clienti, cat si in colaborarea la nivel intern, in cadrul organizatiei.

Acest program intensiv, de 2 zile, dezvoltat special pentru echipele de vanzari, abordeaza prin exemple si cazuistica relevante cele mai importante concepte financiare, ajutand participantii sa:

  • Inteleaga impactul deciziilor de vanzare asupra fluxurilor de lichiditati ale firmei;
  • Dobandeasca informatii privind structura costurilor si a marjelor firmei si a modului in care decizia de vanzari le afecteaza;
  • Inteleaga rolul si continutul informational a situatiilor financiare;
  • Inteleaga in ce fel rezultatele activitatii de vanzari se reflecta in situatiile financiare de raportare catre actionari;
  • Deprinda abilitati de calculare a principalilor indicatori de performanta ai firmei si in ce fel decizia de vanzari poate contribui la imbunatatirea acestora;
  • Se repozitioneze si sa actioneze in directia armonizarii obiectivelor de vanzari cu obiectivele strategice, care maximizeaza valoarea creata pentru actionari.

Investitie: 375 Euro (exclusiv TVA)

 

INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Excelenta in management este singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In...
Leadership 360 este singurul program complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes, printr-o s...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

1. Fluxurile de lichiditate din firma si legatura acestora cu situatiile financiare

2. Intelegerea rolului si a continutului informativ a situatiilor financiare ale firmei

3. Intelegerea structurii costurilor si a marjelor firmei si a modului in care acestea se reflecta in limitarile deciziei de vanzare

4. Analiza operationala – parghiile performantei si cum functia de vanzari poate contribui la cresterea performantei firmei

5. Analiza operationala – parghiile performantei si cum fiecare functie poate contribui la cresterea performantei firmei

6. Decizia de finantare si corelatia acesteia cu performantele de exploatare

7. Impactul obiectivelor tinta asupra comportamentului fortei de vanzari

8. Impactul introducerii de noi indicatori de performanta