WOW Your Customer! Excelenta in relationarea cu clientii

Peste 40 de activitati tematice dedicate celor care intra in contact cu clientii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vanzari sau cei din frontline, care interactioneaza direct cu clientii.

 

Investitie: 375 Euro (exclusiv TVA)

Perioada de desfasurare: 27-28 noiembrie 2017, orele 9.00-15.30.

 

BENEFICII

Iti vei dezvolta o atitudine centrata pe client. Vei dobandi tehnici eficiente in relationarea cu clientii externi, dar si interni.
Vei elimina folosirea jargonului tehnic in discutiile cu clientii. Vei gestiona relatiile cu clientii dificili, nepoliticosi sau indiferenti.
Vei trata cu empatie si eficienta orice cerere a clientului. Vei deprinde abilitatile necesare pentru a loializa clientii, protejand, in acelasi timp, interesele organizatiei.
INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In doar 5 luni, iti antrenezi ...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

  • “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
  • Ce spunem si cum spunem” – abilitati verbale si … vocale
  • „Dati-mi legatura” – telefonul ca tortura moderna
  • „Cineva ne priveste” – excelenta intr-un mediu fata-in-fata
  • „Sa avem o zi buna” – raportul cu un consumator
  • „Opreste, priveste, asculta” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
  • „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
  • „Cand jocul devine dur” – consumatori dificili
  • „Stati! Asta nu e totul!