WOW Your Customer! Excelenta in relationarea cu clientii

Peste 40 de activitati tematice dedicate celor care intra in contact cu clientii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vanzari sau cei din frontline, care interactioneaza direct cu clientii.

 

Investitie: 375 Euro (exclusiv TVA)

Perioada de desfasurare: 19-20 noiembrie 2018, orele 9.00-15.30.

 

BENEFICII

Iti vei dezvolta o atitudine centrata pe client. Vei dobandi tehnici eficiente in relationarea cu clientii externi, dar si interni.
Vei elimina folosirea jargonului tehnic in discutiile cu clientii. Vei gestiona relatiile cu clientii dificili, nepoliticosi sau indiferenti.
Vei trata cu empatie si eficienta orice cerere a clientului. Vei deprinde abilitatile necesare pentru a loializa clientii, protejand, in acelasi timp, interesele organizatiei.
INSCRIE-TE  
De la comunicare adaptata la profitabilitate si relatii pe termen lung   Scopul general al programului: sa furnizeze instrumente de lucru legate ...
Să abordezi totul cu o minte deschisa și curiozitate este o atitudine extraordinară atunci când conduci o echipă, te confrunți cu provocările m...
Aplica aici pentru BURSA! Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In d...
Leadership 360 este singurul curs de leadership complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes...
Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Concept Programul de „Neurostiinta Comunicarii” propune o abordare actuala si validata stiintific, ce integreaza ultimele descoperiri din neurosti...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Get the tools, break the rules and make a difference Avantajul competitiv impune ca liderii să fie permanent conectați la strategie, indiferent daca...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

  • “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
  • Ce spunem si cum spunem” – abilitati verbale si … vocale
  • „Dati-mi legatura” – telefonul ca tortura moderna
  • „Cineva ne priveste” – excelenta intr-un mediu fata-in-fata
  • „Sa avem o zi buna” – raportul cu un consumator
  • „Opreste, priveste, asculta” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
  • „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
  • „Cand jocul devine dur” – consumatori dificili
  • „Stati! Asta nu e totul!