Dezvoltarea abilitatilor de cumparare

Cumpararea, ca veriga a Supply Chain Management, devine o functie foarte importanta, cu atat mai mult atunci cand resursele financiare sunt limitate.

 

Analiza si procesul de cumparare nu se mai limiteaza doar la decizia efectiva de a cumpara, ci s-a dezvoltat ca un proces amplu, ce porneste de la segmentarea bunurilor/serviciilor achizitionate, continua cu aplicarea strategiilor specifice produsului, analiza costului total al proprietatii si se finalizeaza cu negocierea de succes cu furnizorii.

 

Organizare: Programul se desfasoara pe durata unei zile, in intervalul orar 9.00-15.00.

Investitie: 175 Euro (exclusiv TVA)

Cursul se organizeaza periodic, in functie de inscrierea a minim 10 participanti

 

 

INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Excelenta in management este singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In...
Leadership 360 este singurul program complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes, printr-o s...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

Cursul de o zi „Dezvoltarea abilitatilor de cumparare” abordeaza procesul de cumparare pe trei directii:
1. Segmentarea produselor si aplicarea de strategii de cumparare conform cu segmentul in care se gaseste produsul. Fara o segmentare corecta, procesul de cumparare devine un consumator aleator de resurse.

2. Analiza ofertelor prin metoda Cost vs Pret – o unealta puternica in mana cumparatorilor. Vei invata sa analizezi ofertele si sa stabilesti daca produsele ti se vand la pretul corect, la care ai dreptul in calitate de cumparator.

3. Negocierea  cu furnizorii – trasatura „soft” a cumparatorului. Vei deveni mai competitiv, afland ce metode si tehnici sa folosesti, pentru a deveni un fin observator si bun psiholog in procesul de cumparare.
Gaseste raspunsul la aceste dileme, participand la cursul Dezvoltarea abilitatilor de cumparare!