Marketing – Program de certificare

Programul iti ofera o perspectiva de ansamblu asupra managementului marketingului, de la intelegerea comportamentului consumatorului, strategii de segmentare si pozitionare la construirea planului de marketing, modele de branding si instrumente de marketing digital.

Pe langa informatii, cursul iti pune la dispozitie repere concrete de lucru, practica intensa si expertiza pe care sa o poti aplica imediat in activitatile zilnice.

Pentru dezvoltarea abilitatilor de marketing strategic, te invitam sa participi activ la simularea “Strategic Marketing”, oferită de Innovative Learning Solutions Inc. (ILS)., în cadrul grupului de simulari de business Marketplace Live. Simulările Marketplace au fost utilizate de numeroase companii renumite, printre care: Coca Cola, IBM, FedEx, Delta Airlines, Dell (China), Microsoft (China), BMW și Walmart.

Cursul pe scurt

•   Peste 350 de absolventi
•   5 luni de cursuri interactive, proiecte de echipa si networking
•   1 expert de top – profesor, cercetator si consultant recunoscut, doctor in marketing, pregatit la Harvard si Chartered Institute of Marketing
•   guest-speakeri cu experienta in marcomm
•   1  certificat de Manager Marketing, autorizat ANC si 1 certificat EXEC-EDU

BENEFICII

Esti la zi cu cele mai actuale practici de marketing;
Iti formezi o perspectiva de ansamblu si iei decizii in cunostinta de cauza; schimbi opinii cu alti specialisti, cu provocari similare;
Inveti să construiesti o strategie de marketing bine fundamentata;
Aplici noile concepte in simularea de marketing strategic ILS;

 

Cui se adreseaza

Daca lucrezi sau tintesti catre o pozitie in departamentul de marketing si ai nevoie sa deprinzi rapid notiunile esentiale in acest domeniu, acest program este pentru tine.

 

Perioada de desfasurare

Cursuri: 31.10.2017 – 20.02. 2018, o data pe saptamana (marti), intre 17.00 – 20.00

Intalniri de echipa: saptamanal, in afara programului de curs

Proiect final cu caracter practic: martie 2018.

 

Investitie

Modulul 1 – 890 EUR

Modulul 2
– Simulare ILS – 180 EUR ( taxa include 2 sesiuni de curs a cate 3h şi licenta ILS®)

Pentru participarea la ambele module, pretul este de 980 EUR

Modulul optional – Strategia de pret – 125 EUR

Poti opta pentru participarea la ambele module sau numai la unul din ele. Primirea certificatului ANC de Manager Marketing este conditionata de sustinerea cu succes a proiectului si de participarea la ambele module ale cursului.

Lucrare finala cu caracter aplicativ, sub coordonarea trainer-ului: 150 EUR (exclusiv TVA)

Aceasta reprezinta o oportunitate de a aplica conceptele in cadrul unei lucrari practice ce consta in analiza organizației sau a unei parti a acesteia si elaborarea unui plan concret de dezvoltare. Unul din expertii EXEC-EDU iti va sta la dispozitie pentru dezvoltarea acestei lucrari, in limita a 3 ore de consultanta individuala.

Acest proiect poate constitui proba finala de verificare pentru obtinerea certificarii ANC de Manager Marketing.

* Pentru cursurile autorizate de ANC nu se aplica TVA la taxa de inscriere, conform OG 129/2000 şi L163/2005. (in cazul in care finalizezi intreg programul, participând la primele doua module).


Important!

  • Discount-uri de la 5% pentru grupuri de minim 3 persoane!

INSCRIE-TE   DETALII CURS  
Aboneaza-te la newsletter

Excelenta in management este singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In...
Leadership 360 este singurul program complet şi integrat din România care dezvolta cel putin 10 competente necesare unui lider de succes, printr-o s...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

  • Decizii majore: alegerea segmentelor ţintă şi poziţionarea
  • Cum să elaborezi un plan de marketing care să direcţioneze compania spre performanţe de top
  • Date sau „insight”?
  • Cum să dezvolţi un brand puternic
  • Noi provocări în domeniul distribuţiei
  • Instrumentele comunicării de marketing
  • Cum să utilizezi noile instrumente de marketing digital?
  • Care este preţul potrivit?
  • Este vremea schimbării perspectivei marketerilor asupra preţurilor
  • Testează-ţi abilităţile de marketer!

 

TESTIMONIALE
Catalina Neacsu, Event Marketing Manager, Rompetrol

Experienta hands-on, definirea clara a zonei dintre nevoi si oportunitati, viziunea fresh a celor mai noi tendinte din domeniu sunt tot atatea motive pentru ca un marketer sa aleaga acest curs. Cursul are o abordare pragmatica, tratand situatii intalnite in diverse companii, cu studii de caz actuale si intr-o atmosfera degajata, antrenanta si productiva.

Dr. ing. Nina Gheorghita, Director Marketing-Dezvoltare, Caussade Semences Romania

Am apreciat, pe parcursul programului, profesionalismul, seriozitatea si exigenta echipei EXEC-EDU. Imbinarea experientei de predare cu cea practica aduce un plus valoare si face diferenta, prin comparatie cu cursurile academice.  La finalul programului, am dobandit o structura clara a planului de marketing, conectat perfect la viziunea si strategia de dezvoltare a companiei.

Ramona Popescu, Marketing manager, CityGrill

Prima ocazie in care am interactionat cu trainerii EXEC-EDU a fost pe parcursul unui program dedicat de dezvoltare a competentelor pentru toti managerii de restaurante City Grill. Atunci am facut cunostinta cu profesionalismul, seriozitatea si modul eficient de livrare a echipei de traineri si mai tarziu am luat hotararea sa particip si la cel de-al doilea curs – programul de Marketing. Aveam nevoie de un curs care sa-mi structureze mai bine cunostintele practice, care sa imi ofere o viziune clara asupra planului de marketing si a modului in care trebuie elaborat astfel incat sa genereze profit si sa mentina avantajul competitiv. Acest curs mi-a oferit mai mult decat asteptam: studii de caz care completeaza suportul de curs intr-un mod util, antrenant, oferind o viziune largita a principiilor marketingului si a modalitatilor in care ele pot actiona, impartasirea experientelor pe care fiecare cursant le are din domeniul in care activeaza si, nu in ultimul rand, networkingul. Acestea sunt doar o parte din beneficiile pe care le ofera acest curs unui marketer. Proiectele realizate pe parcursul programului au avut aplicare directa in activitatea pe care o desfasor si sunt convinsa ca informatiile si experienta acumulata in cele 6 luni imi vor fi de folos si in viitor.

Oana Suciu, Business Development Manager, Canah International

Am participat la 2 cursuri Exec-Edu: Marketing si vanzari si Finante pentru manageri. In ambele domenii simteam nevoia unui „update” si totodata unei aprofundari la ceea ce invatasem cu ani in urma. Rezultatul este un mix de succes: teoria predata de profesorii motivati ai Exec-Edu impreuna cu experientele colegilor din alte domenii de business adaptate activitatilor specifice ale jobului meu actual.

Nicoleta Manusaride, Marketing Manager, Baumit Romania

As fi putut alege un mod facil de a urma cursuri de marketing si vanzari, de la distanta. Am optat, insa, pentru EXEC-EDU, divizia de formare continua a ASEBUSS, datorita parteneriatelor cu prestigioase universitati americane si accentului pus pe participarea activa din timpul orelor de curs. Prelegerile exemplificate cu studii de caz, experienta dobandita, cantitatea de informatie de specialitate pe care am acumulat-o pe parcurs, au fost la nivelul asteptarilor mari pe care le-am avut. La absolvirea cursului de marketing din cadrul EXEC-EDU, consider ca am facut alegerea cea mai potrivita.

Catinca Stana, Brand Building Executive, Rompetrol

In cadrul programului am descoperit ca lumea marketingului este in continua schimbare, ca voi avea mereu ceva de invatat. Profesorii ne-au aratat directii noi in care ne-am putea extinde si noi modalitati pentru a ne promova produsele si serviciile; si nu vorbesc doar de teorie. Poate cel mai util lucru este ca am avut ocazia sa ne testam cunostintele, sa le aplicam la situatii concrete. Am mers dincolo de ideea de a ne insusi teoreme si am creat echipe, ne-am asumat roluri de lucru diferite, am testat potentialul de piata al unori idei, am demonstrat ca au si ca avem POTENTIAL. Diploma primita la absolvire inseamna pentru mine un gir de potential. Suntem creditati si de aici depinde doar de noi cum aplicam ceea ce am invatat. Acesta este pentru mine spiritul EXEC-EDU. Cei ce vin aici se incarca cu un bagaj de cunostinte si experiente de lucru pentru a deveni parte dintr-o comunitate de peste 4000 de profesionisti din care, de azi pot sa fac si eu parte.

Anca Nachiu, Brand Manager, Arctic

Cursul are avantajul de a prezenta fundamentele marketingului, prin notiuni teoretice bine structurate, aplicatii practice si studii de caz intr-o abordare actuala, pliata pe situatii reale, ce se regasesc atat in pietele locale, cat si cele globale. Totodata, detalierea unor instrumente moderne, cum ar fi cele utilizate in cercetarea de marketing sau digital marketing aduc in prim plan provocarile noilor tendinte cu care se confrunta specialistii din domeniu. Nu in ultimul rand, am urmarit cu interes sectiunea „Vanzari”, ce constituie in opinia mea un training deosebit de util. Aici, integrarea elementelor interactive au rolul de a creste implicarea grupului de cursanti si reusesc sa ii ajute in deprinderea si perfectionarea abilitatilor de negociere si comunicare in afaceri.

Dumitru Iliescu, Sales Supervisor and Wholesaler Manager, Bergenbier

Am Inceput acest curs pentru ca simteam ca-mi lipseste ceva in activitatea mea din Departamentul de Sales. Doream sa cunosc ce se afla in spatele produselor sau serviciilor pe care le vindem, cum gandesc oamenii care lanseaza brand-uri si care sunt regulile de baza in Marketing si Vanzari. Acest curs mi-a dat ocazia sa inteleg intregul ciclu de gandire, pornind de la o idee si finalizand cu un client satisfacut. Ma bucur ca EXEC-EDU mi-a dat ocazia sa invat lucruri importante care ma vor ajuta in cariera profesionala.

Cristina Dumitrache, Coordonator Marketing, Ceprocim

Cursul de Marketing, prin modul interactiv de organizare formeaza ceea ce se numeste spirit de echipa prin concentrarea si evidentierea calitatilor fiecaruia dintre participanti. Echipa capata forma, se afla intr-o permanenta competitivitate cu celelalte echipe, socializeaza, isi gaseste reperele si acţioneaza. Valoarea deosebita a cursului este conferita de modalitatea de predare a d-nei Prof.Dr. Carmen Balan si de suportul sau personalizat acordat pentru rezolvarea practica a problemelor de marketing specifice fiecarei organizatii. Timpul se scurge cu o viteza ametitoare, ca o pastila efervescenta intr-un pahar de apa, incat cele trei ore de curs din fiecare saptamana si cel petrecut in afara orelor de curs cu echipa pentru realizarea temelor devin o reala placere de a impartasi experiente noi sau de a le fundamenta pe cele vechi. Acestea ar fi motivele pentru care felicit sincer organizatorii, consider acest curs captivant si il recomand tuturor acelora care cauta performanta si aplicabilitatea practica in derularea activitatii de marketing si vanzari. Multumiri speciale D-nei Prof.Dr. Carmen Balan!