Business Partnering

Intelege, fii aproape, serveste!

In contextul actual, guvernat de schimbare si instabilitate, rolul departamentelor din spatele scenei (asa-numitele departamente „suport”) s-a schimbat fundamental, ele fiind provocate constant sa gaseasca solutii prin care sa contribuie, la randul lor, la realizarea obiectivelor companiei si la implementarea strategiei. Fie ca este vorba despre resurse umane, financiar, IT sau achizitii, noul rol al acestor functiuni este acela de business partner.

Membrii acestor echipe „suport” nu mai sunt undeva, intr-un birou, gandind proiecte si solutii pentru implementari uniforme si unitare. Ei sunt acum „pe teren”, umar la umar cu clientul intern, venind in intampinarea lui cu solutii rapide si adaptate nevoilor sale. Sunt ei pregatiti pentru a face fata acestei noi abordari? Ei sunt aceiasi, doar cerintele sunt diferite. Si stim deja ca succesul unei companii depinde de angajati. Afacerile nu creaza valoare; oamenii creaza valoarea.

Cand citim profilul unui business partner, gasim cerinte precum curiozitate, capacitate de a lua decizii, abilitati de influentare, integritate, capacitate de a crea impact, curajul de a provoca, credibilitate, cooperare, orientare catre rezultate, etc. Si toate aceste cerinte sunt ceea ce noi numim competente de sine si sociale, adica cele care reprezinta baza dezvoltarii competentelor de specialitate (resurse umane, financiar, IT etc.). Indiferent de functiunea din care faci parte, pentru a intelege clientul si a crea un parteneriat de succes ai nevoie de dezvoltarea acestor ingrediente de baza.


Acest curs de 2 zile se adreseaza tuturor celor care isi doresc:

  • sa creeze o relatie de incredere cu clientii interni
  • sa le inteleaga nevoile, astfel incat sa vina cu solutiile adecvate
  • sa ocupe locul cuvenit la masa discutiilor
  • sa adapteze expertiza lor la nevoile business-ului astfel incat solutiile, oricat de complexe, sa fie aplicate cu usurinta si sa aduca valoarea asteptata
  • sa gaseasca solutii creative contribuind la simplificare.

 

Puncte forte ale programului

  • Iti dezvolti atat competentele de sine (flexibilitatea comportamentala, empatie, toleranta) cat si cele sociale (capacitatea de a lucra in echipa, rezolvarea conflictelor, posibilitatea de a motiva si a convinge).
  • Iti ofera instrumente utile in dezvoltarea relatiilor interumane de la ascultare, calibrare si raport pana la o mai buna cunoastere si intelegere a celorlalti pe care cu usurinta le poti folosi in munca de zi cu zi.
  • Ai oportunitatea sa experimentezi cele de mai sus intr-un studiu de caz.

 

Pret: 375 Euro + TVA

15% discount pentru absolventii cursului Managementul strategic al resurselor umane

INSCRIE-TE  
Aboneaza-te la newsletter

Despre managementul energiei, relatiilor, atentiei si informatiilor in era digitala Mai mult decat un curs de managementul timpului Un program de doua...
Singurul program din Romania care abordeaza in mod compact si integrat toate functiunile unei afaceri in ansamblul ei. In doar 5 luni, iti antrenezi ...
Cursul isi propune sa: •  arate cum functioneaza gandirea analitica; •  descrie pasii necesari pentru a stapani cu eficacitate procesul de rezol...
Motto: “Critical thinking is the ability to think clearly and rationally about what to do or what to believe. It includes the ability to engage in r...
A Masterclass created and delivered by Laurel Herman, Founder and CEO Positive Presence, London   It is no longer enough to be just competent, kn...
Coachingul este un instrument cheie pentru management, iar valoarea sa este deja recunoscuta in organizatii. Fenomenul de coaching-ul nu mai este doar...
Modul adresat managerilor sau specialistilor dornici sa-si insuseasca tehnici si instrumente necesare in negocieri. Este un curs bazat pe tehnica simu...
Motto: „Eficienta operationala nu echivaleaza cu strategia. Strategia se bazeaza pe activitati unice”. Michael Porter Acest program inten...
Succesul unei organizatii este echipa din interiorul ei, dar trebuie sustinut si de o politica de resurse umane aliniata cu strategia de business. Cor...

TEMATICA

Ce vom face?

Ne vom concentra pe:

  • Definirea rolului de business partener si a competentelor necesare pentru acest rol
  • Identificarea ingredientelor necesare dezvoltarii unui parteneriat de success
  • Exersarea unor tehnici si instrumente necesare in dezvoltarea unor relatii de parteneriat win-win.
  • Explicarea si exersarea unor instrumente necesare pentru o mai buna intelegere a nevoilor clientului intern.
  • Studii de caz si exercitii experientiale in care vom aplica notiunile invatate.

 

TESTIMONIALE
Gabriela Dumitrache, Key Account Manager, Bristol-Myers

Un continut imprevizibil oricata experienta ai avea in parteneriat. Te ajuta sa te autoevaluezi si sa-ti cunosti mai bine comportamentul si reactiile si astfel, cum poti sa-ti folosesti atuurile intr-un parteneriat.

Raluca Dolan, Recruitment, On-boarding and Training Manager, Michelin

Am apreciat caldura cu care au fost transmise informatiile, grija pentru fiecare participant si corelatiile cu ce reprezinta sau ar fi un BP de succes/reusit.