Folosim cookies pentru a-ți oferi o experiență îmbunătățită în site-ul nostru. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Cum setam corect indicatorii de performanta pentru anul 2016?
Articol de Monica Minoiu, EMBA
Se apropie finalul de an şi, pentru cei mai mulţi dintre noi, se încheie procesul anual de evaluare a performanţei. Este şi un moment de bilanţ, atunci când verificăm în ce măsură indicatorii pe care i-am fixat au fost relevanţi şi au generat cu adevărat valoare. Manageri de departamente, directori de resurse umane umane şi angajaţi deopotrivă, cu toţii suntem preocupaţi de cum am putea aduce acest sistem de KPI cât mai aproape de nevoile reale ale organizaţiei.
Un prim reper este să verificăm dacă sistemul de măsurători este:
Dacă sistemul de KPI nu se reflectă în cele de mai sus, atunci ar trebui re-evaluat.
De fapt, este vorba despre 3 zone la care ne uităm atunci când setam indicatori: excelența operaţională (procese), inovare şi atenţia către client. Pe de altă parte, indicatorii derivă şi din presiunea exercitată de forţele competitive (puterea furnizorilor/clienţilor, competitorii sau produsele şi serviciile noi)
Mulţi consultanţi sau profesionişti confunda indicatorii cheie de performanţă cu obiective minore sau cu alţi metrici pe baza cărora se măsoară aceste obiective. Un sistem de KPI care dă rezultate este aliniat cu strategia companiei şi cu obiectivele strategice, astfel încât să producă rezultate care să îţi asigure statutul de lider în piaţă.
Corelarea obiectivelor strategice cu performanţa, monitorizarea performanţei prin indicatori şi finalizarea lor au reprezentat şi reprezintă provocarea majoră a oricărei organizaţii de top.
Te invităm să participi la un workshop dinamic şi interactiv, în urma căruia vei obţine informaţii de ordin tehnic cu privire la sistemele de măsurare a performanţei, la modul de implementare în companie. Vei cunoaşte principii, modele şi practici din piaţă ce stau la baza stabilirii indicatorilor de performanţă funcţionali şi departamentali, pornind de la viziunea, misiunea, valorile, strategia companiei şi obiectivele anuale ale organizaţiei.
Ce îți propunem, prin acest curs
Vezi mai multe despre cursul Indicatori de performanţă susţinut de Monica Minoiu şi Mihaela Matei!
Articole similare
Un barometru al leadershipului feminin în pandemie
Obișnuiesc să-mi compar experiențele și observațiile cu tendințele de ultimă oră din literatura de specialitate. Așa am făcut de curând, când m-am uitat peste cele mai noi studii și rapoarte despre situația femeilor și a leadershipului feminin, pentru că m-am reîntâlnit cu o situație pe care o cunosc bine, dar cu care nu mă pot …
Cumpărăm defensiv sau pentru dezvoltare sustenabilă? Parteneriate şi inovaţie în perioada de criză!
”Criză!”, ”Cum să reduc costurile?”, ”Ce să elimin?”, ”La cine să renunţ?”, ”Pe cine dau afară?” Toate aceste întrebări au măcinat deja şi încă mai preocupă raţiunea economică a multor corporaţii multinaţionale, companii locale sau mici firme antreprenoriale în ultimul an! Trebuie să recunosc, însă, că nu am auzit la fel de des, în ultima …
Tips & tricks pentru o ședință eficientă
Motto: “We are going to continue have these meetings everyday, until I find out why no work is getting done”. Şedinţele sunt o “boală” mai veche a românului. Te-ai întrebat vreodată cum se traduce, de fapt, în termeni de costuri, o şedinţă ineficientă? Care este salariul fiecărui participant implicat şi cât timp consumă în întâlnirea …
Cine are supremaţia? Marketingul sau vânzările?
Back to roots: Marketing şi vânzări în acelaşi departament? Într-o perioadă în care, pentru a se menţine pe piaţă, companiile trebuie să se reinventeze în permanenţă, cine are supremaţia: funcţiunea de vânzări sau cea de marketing? Sunt vânzările parte a strategiei de marketing? Sau invers? Întrebările de mai sus pot genera discuţii fără sfârşit, însă …