4 tendinte in marketing-ul digital de care sa tii cont in 2015

1. CONTENT MAKETING – Creeaza o strategie de continut bazata pe calitate, nu pe cantitate. Acest lucru inseamna ca vei crea continut personalizat pentru fiecare segment pe care il vizezi ca sa cresti notorietatea brandului si atasamentul consumatorului, sa te pozitionezi ca expert si sa generezi lead-uri. Poti crea continut valoros pe blog-uri, in newslettere, articole, infografice, resurse video, e-books. Ai nevoie de idei pentru a intelege ce tip de mesaje sunt mai relevante pentru clientul tau ? Intra pe Google Trends ca sa vezi ce tip de informatii legate de produsul/serviciul tau genereaza cele mai multe cautari.

Stiai ca…

– Adoptand o strategie bazata pe content marketing generezi de 3 ori mai multe lead-uri ca in marketingul traditional ?
– Daca introduci resurse video pe site, newsletter sau landing page, cresti rata de conversie cu 80% ?
– Articolele care contin imagini sunt cu 94% mai vizualizate decat cele care contin doar text ?

2. MOBILE MARKETING

Cum arata site-ul tau pe smartphone sau tableta ? Este optimizat sau contine o versiune speciala pentru device-urile smart ? Daca nu, atunci acest lucru poate deveni una din prioritatile anului 2015, pentru ca, asa cum stii, numarului celor care utilizeaza telefoane si tablete smart a crescut vertiginos.

Oportunitatea pentru ca mesajele de marketing sa ajunga instantaneu la consummator nu e de neglijat pentru marketeri, pentru ca 94% dintre cei care detin un astfel de aparat il tin in permanenta langa ei, oriunde si oricand. Acesta este si motivul pentru
care au aparut deja campanii create exclusive pentru mobile, bazate pe localizare.

Stiai ca…

35% din traficul pe Internet vine din telefoane smart in 2014

48% din e-mailuri sunt deschise si citite de pe un smart-phone sau tablet

3. SOCIAL MEDIA

Avand in vedere diversitatea fantastica a retelelor de social media, specialistii de marketing au mai multe optiuni, dar trebuie sa se documenteze mult mai bine, pentru a intelege unde sunt consumatorii lor. Dincolo de Facebook, Linked in si Google +, apar retele de nisa, precum Vine, Instagram, Pinterest sau Snapchat, care castiga tot mai multi fani.

Stiai ca…

Sunt peste 6 milioane de utilizatori de Facebook doar in Romania ?

Publicitatea platita in Social Media devine o necesitate, nu un lux.


4.
GAMIFICATION

Avand in vedere ca sunt 500 de milioane de persoane la nivel global care se joaca online, nici un om de marketing nu poate neglija acest instrument, care poate fi integrat in strategia de marketing pentru a creste nivelul de implicare al consumatorului si atasamentul fata de brand.

Stiai ca…

Peste 70% din primele 2000
de companii, la nivel global (conform datelor Forbes) – printre care Nike, Microsoft, Deloitte, Samsung, eBay, Siemens – folosesc deja gamification pentru retentia clientilor?

Aboneaza-te la newsletter